Про бібліотеку
Про бібліотеку Музей Книги
Бібліотечні уроки
Еволюція книги Творці слов’янської писемності Йоганн Гуттенберг
Іван Федоров Книга - джерело мудрості та знань
Структура книги
Виникнення ілюстрації
Використання наукового апарата книжки при її читанні та роботі з нею
Периодічні видання
Система каталогів та картотек у бібліотеці Бібліографічний опіс документів
Інформаційна культура – складова загальна культура особистості
Методи роботи з джерелами інформації
Автоматизовані інформаційні послуги в бібліотеці Книга в образотворчому мистецтві
На вічнім шляху до Шевченка
Він належить вічності. До 200-річчя Т.Г. Шевченка
Наша любов і святиня. Бібліографічний список літератури
Рідний край
Поетичне сузір’я Есхарa
Наш земляк - Ілля Рєпін
Есхар ̶ мальовничий куточек України
Нащадки чугуєвських козаків
Естафета пам’яті. Освобождение Чугуевщины от немецко-фашисских захватчиков
На допомогу читачеві
Особистісно орієнтована спрямованість навчання - шлях до педагогічного успіху
Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес
Факти б’ють у серце
Ніхто не забутий
Максим Рильський
|
|
|
“Бібліотеки — це скарбниці всіх багатств людського духу.”
Лейбниц
Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес
Бібліографічний список джерел
Сучасні комунікації та інформаційні технології
Бек, І.Д. Сучасні комунікації та інформаційні технології. / Бек І.Д. //Позакласний час.- 2010.- № 6.- С. 14- 28.
Розвиток комунікативних компетентностей
Галіч, А.В. Розвиток комунікативних навичок із використанням інтерактивних технологій на уроках. / Галіч А.В. // Англійська мова та література.- 2013.- № 31.- С. 3-7.
Розвиток комунікативних компетентностей на уроках математики.// Математика в школах України.- 2014.- № 3.- С. 4-7.
Шахненко, О.Ф. «Парадокс». Комунікативний практикум. / / Шахненко О.Ф. / Класному керівнику. Усе для роботи.- 2013- № 10.- С. 38-39.
Лабораторія інформаційних технологій навчання
Близнюк, С.І. Сучасні інформаційні технології в роботі психолога./Близнюк С.І.// Шкільному психологу. Усе для роботи.- 2015.- № 2.- С. 2-3.
Красота, О.В. Інформаційні технології в процесі навчання. / Красота О.В. // Позакласний час.- 2014.- № 9.- С. 17-19.
Лучанов, В.А. Використання інформаціонних комп’ютерних технологій. / Лучанов В.А. // Географія.- 2010.- № 7.- С. 4-7.
Слуцька, І. Розвиток інформаційно-освітнього середовища в навчальному закладі. / Слуцька І. // Заступник директора школи.- 2014.- № 5.- С. 13-22.
Суховерова, Л. Інформаційні технології у навчально-виховному процесі. / Суховерова Л. // Завуч.- 2010.- № 2.- С. 11-14.
Хто володіє інформацією – той володіє світом
Алексєєнко, Н.С. Пошук інформації за допомогою комп’ютера. / Алексєєнко Н.С. // Шкільна бібліотека.- 2009.- № 10- С. 83-84.
Безклубенко, С.Д. Міфи про інформацію та «інформаційні суспільства». / Безклубенко С.Д. // Шкільна бібліотека.- 2011.- № 7- С. 59-60.
Захарчук, Н.А. Робота з інформацією. / Захарчук Н.А. // Фізична культура в школах України.- 2012.- № 3.- вкл.. С. 16-12 – 16-13.
Пам’ятки працювати з документами. // Історія та правознавство.- 2009.- № 19-21, 43-48.
Рубин, М. Отбор информации – школа мышления. / Рубин М. // Шкільні технології.- 2009.- № 3.- С. 109-114.
Школьська, Т.Л. Як не розгубитися у вирі інформації. / Школьська Т.Л. // Шкільна бібліотека.- 2011.- № 8- С. 61-62.
Інформаційна культура
Жуковська, Л. Інформаційна культура. / Жуковська Л. // Шкільний світ.- 2012.- № 6.- С. 15-17.
Зубарєва, Т.О. Книга і комп’ютер в інформаційному суспільстві. / Зубарєва Т.О. // Шкільна бібліотека.- 2013.- № 15-16.- С. 89-90.
Красножон, В.М. Формування інформаційної культури дітей в електронну еру. / Красножон В.М. // Шкільна бібліотека.- 2012.- № 3.- С. 35-37.
Пикало, В.В. Інформаційна культура сучасного учня. / Пикало В.В. //Шкільна бібліотека.- 2010.- № 7- С. 67-69.
Руденко, О. Інформаційна культура. / Руденко О. // Завуч.- 2011.- № 5.- С. 17-19.
Свистунова, Т.М. Проблема формування інформаційної культури школярів в умовах становлення інтернет-суспільства. / Свистунова Т.М. // Інформатика в школі.- 2010.- № 12.- С. 2-12.
Цветкова, А.Л. От информационного сайта к информационной среде образовательного учреждения. / Цветкова А.Л. //Шкільна бібліотека. Плюс.- 2010.- № 19- С. 21-23.
Формування інформаційної компетентності учнів
Дядюра, И.В. Формування інформаційної компетентності учнів. /Дядюра И.В. //Шкільна бібліотека.- 2010.- № 10- С. 51-53.
Зангізорян, Ш.С. Інформаційна компетентність школяра. / Зангізорян Ш.С. //Шкільна бібліотека.- 2011.- № 1- С. 57-60.
Почупайло, О.В. В.О. Сухомлинський і формування інформаційних умінь школярів. / Почупайло О.В. // Класний керівник.- 2011.- № 19.- С. 19-21.
Супрун, А.В. Інформаційна компетентність. /Супрун А.В. // Інформатика в школі.- 2013.- № 9.- С. 5-24.
Інтернет – найсучасніше джерело інформації
Діти та Інтернет. // Шкільна бібліотека.-2011.- № 12.- С. 2- 5.
Інтернет у нашому житті. Матеріали до бесід з учнями. // Позакласний час.- 2012.- № 21-22.- С. 115-126.
Лещук, І.М. Інтернет: запитання – відповідь. /Лещук І.М. // Математика в школах України.- 2014.- № 30.- С. 15-18.
Матушкіна, С.С. Інтернет: за і проти. / Матушкіна С.С. // Біологія.- 2011- № 33.- С. 2-7.
Матушкіна, С.С. Інтернет: за і проти. Батьківські збори. / Матушкіна С.С. // Класному керівнику. Усе для роботи.- 2011- № 11.- С. 2-7.
Микитин, Т.П. Підкорюємо Інтернет-простори. / Микитин Т.П. // Шкільна бібліотека.-2011.- № 10.- С. 48-58.
Поліщук, Т. Інтернет – найсучасніше джерело інформації. / Поліщук Т. // Шкільна бібліотека.-2011.- № 1.- С. 52- 56.
Симонович, С. Інтернат: Історія виникнення мережі. / Симонович С., Соломка І. // Шкільна бібліотека.-2010.- № 5.- С. 19- 20.
Інтернет для допитливих
Грінченко, В.Т. «Вікіпедія» як елемент культури інформаційного суспільства. / Грінченко В.Т. // Шкільна бібліотека.-2012.- № 1.- С. 59- 64.
Давидова, Л.Л. Інтернет для допитливих. / Давидова Л.Л. // Шкільна бібліотека.-2012.- № 3.- С. 65 - 66.
Інформаційні освітні ресурси інтернету. // Відкритий урок.- 2009.- № 10.- С. 70-72.
Корисні інтернет-ресурси. // Позакласний час.- 2011.- № 12.- С. 34.
Корисні поради інтернет-мандрівникам. // Позакласний час.- 2010.- № 5.- С. 155-159.
Оліфіренко, С. Ресурси інтернету: методичні засади застосування. / Оліфіренко С. // Відкритий урок.- 2010.- № 2.- С. 16-18.
Павлік, В.А. Якшо любите читати – вам сюди! (О сайтах). / Павлік В.А. // Шкільна бібліотека.-2012.- № 9-10.- С. 51- 52.
Стадник, О.Г. Використання інтернет-ресурсів у шкільній географічній освіті. / Стадник О.Г. // Географія.- 2014.- № 3-4.- С. 2-9.
Жмур, Л.О. Освітні портали дітям. / Жмур Л.О. // Шкільна бібліотека.-2013.- № 7-8.- С. 91.
Тьютор інтернет-прсторів. // Шкільна бібліотека.-2012.- № 15-16.- С. 48 - 54.
Халецька, Л.Л. Ресурси інтернету для учнів та вчителів. / Халецька Л.Л.// Шкільна бібліотека.-2010.- № 10.- С. 5 - 9.
Мери безпеки при роботі в Інтернеті
Бєляєва, О. Ком'пютер і дитина. Які небезпеки чекають на неї в Інтернеті? / Бєляєва О. // Психолог.- 2009.- № 22-23.- С. 46-48.
Безпечні інтернет-сайти для дітей. // Шкільна бібліотека. Плюс.-2010.- № 22.- С. 12 - 14.
Волков, Ю.М. Загрози інтернету для дітей/ Дужка Т.М.// Безпека життєдіяльності.- 2015.- № 2.- С. 28.
Геращенко, В. Правила охорони праці при роботі на ПК. / Геращенко В. // Охорона праці і пожежна безпека.- 214.- № 4.- С. 9-12.
Десятов, Д.Л. Формування основ безпечної поведінки учнів в Інтернет- середовищі. / Десятов Д.Л. // Географія.- 2014.- № 9-10.- вкл..
Кучер, В.А. Як забезпечити собі безпеку в Інтернеті? / Кучер В.А. // Інформатика в школі.- 2013.- № 1.- С. 29-30.
Скубаковська, Н.І. Компьютерна залежність − виклик сучасному суспільству. (10-11 кл.)./ Скубаковська, Н.І.// Виховна робота в школі.- 2014.- № 10.- С. 31-38.
Степанов, В.К. Меры безопасности при работе в Интернете. / Степанов В.К. // Шкільна бібліотека.-2009.- № 7.- С. 71 - 73.
Електронні ресурси
Електронні бібліотеки. // Шкільна бібліотека.-2011.- № 9.- С. 77 - 78.
Красножон, В.М. Електронні ресурси: нова модель розвитку. / Красножон В.М. // Шкільна бібліотека.-2012.- № 17-18.- С. 20 - 22.
Крылов, А. Электронные учебные материалы. / Крылов А. // Шкільні технології.- 2009.- № 2.- С. 85-91.
Кушнаренко, Н.М. Пошуковий орієнтир читачів. Довідкове видання. / Кушнаренко Н.М. // Шкільна бібліотека.-2013.- № 17-18.- С. 100 - 102.
Пурник, А.В. Электронная книга и ее будущее в библиотеке. / Пурник А.В. // Шкільна бібліотека.-2010.- № 8.- С. 47 - 49.
Уманська, Т.О. «Не бійтесь заглядати у словник!» Сучасні словники української мови. Українски електронні словники. / Уманська Т.О. // Вивчаємо українську мову та літературу.- 2011.- № 25.- С. 11-16.
Характерисника найбільш популярних онлайн-енциклопедій. // Економіка в школах України.- 2012.- № 11.- С. 11-14.
Використання ІКТ у сучасній школі
Бондар, В.А. Інновації у використання інформаційно-комунікатівних технологій в освітньому процесі. / Бондар В.А. // Інформатика в школі.- 2014.- № 4.- С. 4-13.
Іменнова, О.І. Використання інформаційно-комунікатівних технологій у школі. / Іменнова О.І. // Біологія.- 2013.- № 22-24.- С. 30-35.
Трусова, Т.І. Упровадження інформаційно-комунікатівних технологій у навчально-виховний процес. / Трусова Т.І. // Завучу. Усе для роботи.- 2012.- № 5-6.- вкл..С. 28-14 – 28-24.
Шевченко, А.Л. Використання ІКТ у сучасній школі. / Шевченко А.Л. // Педагогічна майстерня.- 2012.- № 3.- С. 2-7.
Застосувуємо ІКТ у навчально-виховному процесі. // Заступник директора школи.- 2014.- № 5.
Шльонська, Н.Л. Крокуючи в ногу з часом. ІКТ – в освітній простір. / Шльонська Н.Л. // Педагогічна майстерня.- 2014.- № 6.- С. 2-4.
ІКТ та сучасний урок
Баранецька, О.Г. Використання ІКТ для впровадження ігрових технологій під час навчання хімії. / Баранецька О.Г. // Хімія.- 2014.- № 11-12.- С. 16-19.
Береза, З.О. To use, or not to use? Чи ще раз про використання ІКТ. / Береза З.О. // Англійська мова та література.- 2014.- № 30.- С. 2-4.
Гриценко, А.П. Використання інформаційно-комунікатівних технологій на уроках. / Гриценко А.П. // Історія та правознавство.- 2010.- № 25.- С. 6-8.
Лосовська, З.А. На урок – із сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями! / Лосовська З.А. // Математика в школах України.- 2014.- № 28-29.- С. 7-12.
Любарева, С.І. Інформаційно-комунікаційні технології у викладанні хімії. / Любарева С.І. // Хімія.- 2015.- № 1.- С. 15-18.
Маслєніков, Р.В. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб виявлення творчих здібностей учня. / Маслєніков Р.В. // Географія.- 2014.- № 17-18.- С. 10-12.
Пищик, О. Інформаційно-комунікаційні технології та сучасний урок. / Пищик О. // Відкритий урок.- 2010- № 3.- С. 26-30.
Пищик, О. Інформаційно-комунікаційні технології та сучасний урок. / Пищик О. // Класному керівнику. Усе для роботи.- 2013- № 2.- С. 53-60.
Плакун, Т.М. Сучасні методичні підходи до підготовки та проведення уроків інформатики з урахуванням ІКТ. / Плакун Т.М. // Інформатика в школі.- 2014.- № 8.- С. 2-7.
Станкевич, Т.О. Використання інформаційно-комунікатівних технологій на уроках біології. / Станкевич Т.О. // Біологія.- 2010.- № 6.- С. 7-8.
Токар, В.І. Використання ІКТ на уроках іноземної мови. / Токар В.І. // Інформатика в школі.- 2014.- № 9.- С. 42-45.
ІКТ-компетентності сучасного вчителя
Крутова, Н.І. ІКТ-компетентності сучасного вчителя в умовах розвітку інформаційного освітнього простору. / Крутова Н.І. // Завучу. Усе для роботи.- 2012.- № 21-22.- С. 10-14.
Інформаційні технології на уроках
Виноградчий, В.І. Сучасні інформаційні технології − джерело інформаційної небезпеки. / Виноградчий В.І. // Безпека життєдіяльності.- 2015.- № 1.- С. 7-10.
Лук'янчикова, С.І. Дослідницько-пошукова робота на уроках української мови та літератури з використанням інформаційних технологій навчання. / Лук'янчикова С.І.// Вивчаємо українську мову та літературу.- 2014.- № 33.- С. 8-13.
Сіваченко, І.Г. Інформаційна безпека й здоров’я учнів. / Сіваченко, І.Г. // Основи здоров’я.- 2015.- № 1.- С. 10-13.
Степенко, С. В. Інформаційні технології на уроках. / Степенко С. В. // Фізика в школах України.- 2013.- № 4.- С. 2-6.
Требунських, П.В. Методика інформаційних технологій на уроках. / Требунських П.В. // Трудове навчання в школі.- 2012.- № 4.- вкл..
Худобець, О. Створення моделі уроку в умовах інформаційного суспільства. / Худобець О. // Історія і суспільствознавство в школах України.- 2014.- № 1-2.- С. 24-28.
Ком'ютерні технології на уроках
Барабаш, М. Комютерні технології в системі освіти. / Барабаш М. // Директор школи України.- 2010.- № 1.- С. 42-46.
Грошева, Г.І. Застосування новітніх комп’ютерних технологій у процесі вивчення економіки. / Грошева Г.І. // Економіка в школах України.- 2010.- № 3.- С. 17-20.
Збровський, М.В. Комп’ютерні технології на уроці «Захисту Вітчизни». / Збровський М.В. // Основи захисту Вітчизни.- 2014.- № 10.- С. 11-12.
Компьютерные технологи в учебном процессе. // Шкільна бібліотека.- 2011.- № 2.- С. 96-99.
Леонова, Н.С. Використання комп’ютерних технологій у процесі викладання світової літератури. / Леонова Н.С. // Зарубіжна література в школі.- 2014.- № 15-16.- вкл.. (40-13), № 17-18.- вкл..
Постоенко, С.М. Комп’ютерні технології на уроках. / Постоенко С.М. // Фізика в школах України.- 2013.- № 13-14.- С. 19-21.
Семенів, Н.Л. Комп’ютерні технології на уроках української мови та літератури. / Семенів Н.Л. // Вивчаємо українську мову та літературу.- 2010.- № 2.- С. 2-4.
Шипілова, І. Ком'ютерні технології на уроках математики. / Шипілова І. // Відкритий урок.- 2010.- № 4.- С. 26-30.
Комп’ютерна підтримка на уроках
Богданова, В.Я. Комп’ютер і наше здоров’я. Поради колегам. / Богданова В.Я. // Основи здоров’я.- 2012.- № 1.- С. 4-9.
Богданова, В.Я. Використання скриншотів у роботі педагога./ Богданова В.Я.// Педагогічна майстерня.- 2014.- № 12.- С. 16-18.
Голуб, О.Б. Використання комп’ютерних тренажерів на уроках світової літератури. / Голуб О.Б. //Зарубіжна література в школі.- 2014.- № 23-24.- С. 2-4.
Дедова, С.С. Комп’ютерна підтримка на уроках. / Дедова С.С. // Класному керівнику. Усе для роботи.- 2013- № 2.- С. 46-52.
Комп’ютер і діти. // Позакласний час.- 2012.- №. 1-2.- С. 84-95.
Лутак, Н.Г. Використання комп’ютерної та мультимедійної техніки підвищує рівень навчального процесу. / Лутак Н.Г., Пильник М.В.// Безпека життєдіяльності.- 2012.- № 6.- С. 19-23.
Павленко, І.М. Урок літератури і комп’ютер. / Павленко І.М. // Зарубіжна література в школі.- 2014.- № 15-16.- вкл.. (40-1).
Петровська, І.І. Пізнаємо світ разом із комп’ютером. / Петровська І.І. // Вивчаємо українську мову та літературу.- 2010.- № 14- С. 2-4.
Платонова, А. Гігієнічні вимоги до організації роботи учнів із комп’ютером. / Платонова А. // Заступник директора школи.- 2014.- № 2.- С. 40-44.
Рябченко, Ж.В. Використання комп’ютера під час проведення уроков-досліджень. / Рябченко Ж.В. // Фізика в школах України.- 2010.- № 11-12.- вкл..
Сливінська, І. Комп’ютер: друг − роботі, ворог − здоров’ю. / Сливінська І. // Безпека життєдіяльності.- 2014.- № 11.- С. 8.
Шкредова, О.Л. Комп’ютер − не забава. / Шкредова О.Л.// Позакласний час.- 2015.- № 1.- С. 15-17.
Педагогічне програмне забезпечення ( ППЗ) на уроці
Васильченко, Л.В. Проектування компютерно орієнтованих програмно-педагогічних засобів. / Васильченко Л.В. // Завуч. Усе для роботи.- 2009.- С. 24-31.
Новосельський, О.К. Конструктор інтерактивних уроков «Віртуальний репетитор»./ Новосельський О.К. // Інформатика в школі.- 2014.- № 11.- С. 8-11.
Пищик, О.В. Основи дидактичного проектування електронних засобів. / Пищик О.В. // Педагогічна майстерня.- 2014.- № 11.- С. 8-15.
Сиваченко, Т.С. ППЗ (педагогічне програмне забезпечення) на уроці. / Сиваченко Т.С. // Хімія.- 2009.- № 4.- С. 8-10.
Сомик, Л.П. Дидактичні ігри на уроках математики. / Сомик Л.П. // Математика в школах України.- 2014.- № 10-11.- С. 2- 6.
Хавелов, С.В. Информационные интерактивные технологии. Динамическая геометрия. Пакет 06. Применение технологий 06 при решении систем уравнений. / Хавелов С.В. // Математика в школах України.- 2014.- № 10-11.- С. 7- 12.
Навчання в мережі
Буртовий, С.В. Використання Інтернет-можливостей Веб 2.0 у педагогічній практиці. / Буртовий С.В. // Інформатика в школі.- 2010.- № 10.- С. 11-14.
Дорошенко, З. Організація методичної роботи з педагогами на мережевій основі: використання іетернет-технологій./ Дорошенко З.// Заступник директора школи.- 2014.- № 12.- С. 29-35.
Дорошенко, І.А. Супутникова інформація на уроках географії. / Дорошенко, І.А.// Географія.- 2014.- № 21-22.- С. 57-62.
Жмур, Л.О. Навчання в мережі. / Жмур Л.О., Спащенко Ю.М.// Шкільна бібліотека.-2012.- № 5.- С. 69- 70.
Коваленко, С. Модель проведення Шевченківської інтернет-конференції у школі. / Коваленко С. // Дивослово.- 2009.- № 3.- С. 43-45.
Олевська, Ю.Б. Інтернет – сайт як засіб безпрерервного навчання школярів. / Олевська Ю.Б. // І інформатика в школі.- 2010.- № 2.- С. 2-5.
Пасічник, О. Розробляємо інтерактивні вправи засобами онлайн. / Пасічник О. // Заступник директора школи.- 2014.- № 9.- С. 14-22.
Петреченко, С. Інтернет на уроках української літератури. / Петреченко С. // Вивчаємо українську мову та літературу.- 2009.- № 1.- С. 30-31.
Правила спілкування в мережі інтернет. Пам’ятка. // Заступник директора школи.- 2014.- № 12.- С. 55-56.
Рекомендації для шкіл, які підключають до інтернету. // Відкритий урок.- 2009.- № 9.- С. 52-56.
Телішевська, Л. «Хмарні» технології на уроках української мови та літератури: (Переваги сервісу Google Drive) / Телішевська Л. // Заступник директора школи.- 2015.- № 1.- С. 4-10.
Третяк, В. Активуємо доступ до Expertus: Школа за тарифом «Лайт». / Третяк В. // Заступник директора школи.- 2015.- № 1.- С. 39-43.
Харибіна, Н.М. Мережеве навчання – колосальний крок у перед в освіті. / Харибіна Н.М. // Хімія.- 2012.- № 15-16.- С. 5-11.
Використання мультимедійних технологій на уроках – вимога часу
Болотін, Л.Я. Методика використання мультимедіа-технологій на уроці. / Болотін Л.Я. // Класному керівнику. Усе для роботи.- 2013- № 2.- С. 61-74.
Бондар, В.І. Досвід роботи з використання інтерактивних методів навчання в поєднанні з мультимедійними технологіями на уроках світової літератури як засобу підвищення ефективності уроку. / Бондар В.І.// Зарубіжна література в школі. – 2014.- № 23-24.- вкл.. 40-1 - 40-9.
Гусева, Е.Е. Мультимедиа в школе. / Гусева Е.Е. // Шкільна бібліотека.- 2011.- № 5.- С. 69-70.
Заєць, Н.М. Сучасна наочність: переваги й можливості мультимедіа./ Заєць Н.М.// Педагогічна майстерня.- 2014.- № 12.- С. 29-33.
Концева, Р.М. Мультимедіа на уроках української мови та літератури. / Концева Р.М. // Вивчаємо українську мову та літературу.- 2011.- № 25- С. 4-6.
Корчажкина, О.М. Проблемы создания ресурсного мультимедиа центра в средней школе. / Корчажкина О.М. // Шкільна бібліотека. Плюс.- 2011.- № 12.- С. 18-22.
Лавщук, В.І. Загальні прийоми використання інтерактивних дошок. / Лавщук В.І. // Інформатика в школі.- 2014.- № 11.- С. 45-47.
Мокрогуз, О. Медіаосвіта в контексті сучасного навчання суспільствознавчих дисциплін. / Мокрогуз О. // Історія і суспільствознавство в школах України.- 2014.- № 6.- С. 18-28.
Морозова, О.І. Про досвід використання мультимедійних технологій у навчальному процесі. / Морозова О.І. // Безпека життєдіяльності.- 2010.- № 1.- С. 29-32.
Пивоварова, Л.А. Урок астрономії з використанням мультимедія. 11 клас. / Пивоварова Л.А. // Фізика в школах України.- 2014.- № 3-4.- С. 60-68.
Пищик, О.В. Методика використання мультимедіа технологій на уроці. / Пищик О.В. // Педагогічна майстерня. // 2012.- № 8.- С. 26-32.
Пищик, О.В. Методика використання мультимедіа технологій на уроці. / Пищик О.В. // Трудове навчання в школі. // 2012.- № 19.- С. 6-11.
Сулімова, Л.О. Використання мультимедійних технологій на уроках української мови та літератури. // Вивчаємо українську мову та літературу.- 2010.- № 10- С. 2-4.
Умецька, Н. Медіаосвіта – сучасна педагогічна технологія. / Умецька Н. // Відкритий урок.- 2010.- № 2.- С. 14-15.
Чикалова, Н.І. Використання мультимедійних технологій на уроках літератури – вимога часу. / Чикалова Н.І. // Зарубіжна література в школі.- 2014.- № 5-6.- С. 53-55.
Проектне навчання: актуалізація творчості учнів
Акеліна, Н.А. Проектна діяльність як ефективний засіб залучення дітей до читання. / Акеліна Н.А. // Шкільна бібліотека.- 2012.- № 8.- С. 9-14.
Аман, І. Навчальний веб-квест із пожежної безпеки. / Аман І.// Заступник директора школи.- 2015.- № 1.- С. 44-50.
Белейчук, Л.В. Проектно-дослідна діяльність учнів на уроках біології. / Белейчук Л.В. // Біологія.- 2014.- № 27.- С. 2-5.
Виховний потенціал проектної діяльності. // Історія та правознавство. Позакласна робота.- 2014.- № 3.- С. 2-4.
Григоряк, О.В. Формування культури проектної діяльності: перешкода та шляхи їх усунення. Григоряк О.В. // Виховна робота в школі.- 2013.- № 8.- С. 50-52.
Давыденко, М.С. Использование ВЕБ-КВЕСТов в обучении. / Давыденко М.С. // Педагогічна майстерня.- 2014.- № 5.- С. 15-16.
Максимович, З.Ю. Проектна технологія (Теорія, досвід.). / Максимович З.Ю. // Фізика в школах України.- 2013.- № 23-24.- вкл..
Маркова, Л.О. «Вебквест» як одна з форм проектної діяльності. / Маркова Л.О. // Англійська мова та література.- 2014.- № 31-32.- С. 7- 23.
Маренич, В.О. Веб-квест як засіб активізації колективної творчості учнів. / Маренич В.О. // Педагогічна майстерня.- 2014.- № 11.- С. 16-24.
Пелагейченко, М.Л. Історія розвитку. / Пелагейченко М.Л. // Педагогічна майстерня. // 2012.- № 8.- С. 26-32.
Плахотя, В.В. Роль проектного метода в повышении эффективности обучения с использованием компьютерных технологий/Плахотя В.В. // Англійська мова та література.- 2015.- № 7-8.- С. 7- 13.
Томчишина, Т.П. Проектування інноваційних педагогічних технологій у виховній роботі. / Томчишина Т.П. // Педагогічна майстерня. // 2014.- № 4.- С. 24-27.
Фаюк, Г.В. Організація проектної діяльності на уроках./Фаюк, Г.В.// Англійська мова та література.- 2015.- № 7-8.- С. 2-6.
Хвас, Н.В. Використання проектної технології в процесі навчання. / Хвас Н.В. // Англійська мова та література.- 2014.- 2014.- № 10.- С. 77- 79.
Черномазова, В.А. Все о методе проектов. / Черномазова В.А. // Шкільна бібліотека.- 2013.- № 7-8.- С. 97-98.
Щеглакова, Д.В. Проектна діяльність і саморозвиток особистості. / Щеглакова Д.В. // Біологія.- 2014.- № 9, 12.- вкл..
Щербак, Л.С. Вміння навчатися. Проектна діяльність. / Щербак Л.С. // Шкільна бібліотека.- 2012.- № 17-18.- С. 48-50.
Мультимедійні матеріали як компонент сучасного уроку
Десятов, Д.Л. Методика використання відеосвідчень на уроках історії. / Десятов Д.Л. // Історія та правознавство.- 2010.- № 19-21.- С. 25-29.
Дорошенко, І.А. Супутникова інформація на уроках географії. / Дорошенко, І.А.// Географія.- 2014.- № 21-22.- С. 57-62.
Іванова, Я. Створюємо відеоролики за допомогою Windows Movie Maker: крок за кроком. / Іванова Я. // Заступник директора школи.- 2014.- № 8.- С. 21-27.
Кравченко, Т.В. Впровадження мультимедійних конспектів. / Кравченко Т.В. // Фізика в школах України.- 2012.- № 19.- С. 2-3.
Кошелюк, В.А. Мультимедійні матеріали як компонент сучасного уроку географії. / Кошелюк В.А. // Географія.- 2010.- № 10.- С. 2-4.
Островський, В. Методика конструювання тестових завдань з використанням візуальних історичних джерел. / Островський В. // Історія і суспільствознавство в школах України.- 2011.- № 10.- С. 28- 37.
Подзолкова, Н.В. Алгоритм використання відео фрагментів на уроках. / Подзолкова Н.В. // Педагогічна майстерня. // 2014.- № 5.- С. 17-21.
Романенко, М.А. Візуалізація – найпродуктивніша форма подачі матеріалу. / Романенко М.А. // Безпека життєдіяльності.- 2014.- № 8 - С. 8-9.
Серик, О.В. Представление о мультимедийных продуктах. / Серик О.В. // Інформатика в школі.- 2014.- № 4.- С. 26-28.
Слуцька, І. Документ- камера в навчально-виховному процесі. / Слуцька І. // Заступник директора школи.- 2014.- № 10.- С. 41-51.
Труневич, Г.О. Використання мультимедійного підручника. / Труневич Г.О. // Фізика в школах України.- 2014.- № 5-6.- С. 2-5.
Мультимедійна презентація до уроку
Бодня, О.В. Мультимедійна презентація до уроку. / Бодня О.В., Величко С.А. // Географія.- 2012.- № 1.- С. 6-12.
Бодня, О.В. Мультимедійна презентація до уроку. / Бодня О.В // Педагогічна майстерня.- 2011.- № 12.- С. 18-24.
Ільїнська, Т.В. Дослідницька презентація як новий жанр комп’ютерної презентації. / Ільїнська Т.В. // Педагогічна майстерня.- 2014.- № 6.- С. 6-8.
Ільїнська, Т.В. Філософія побудови дослідницької презентації. / Ільїнська Т.В. // Педагогічна майстерня.- 2014.- № 5.- С. 22-27.
Коханівська, В.В. Створення презентацій з елементами анімації, відео кліпами, звуковими ефектами та мовним супроводом. / Коханівська В.В. //Інформатика в школі.- 2014.- № 4.- С. 19-27.
Михайлова, Н. Веб-проект «Презентація книжки», або Як цікаво провести урок позакласного читання./ Михайлова Н. // Заступник директора школи.- 2014.- № 12.- С. 19-28.
Попович, О.П. Педагогічний супровід учнівських навчальних презентацій у програмі Power Point. / Попович О.П., Бордун В.М. // Біологія.- 2010.- № 9.- С. 6-7.
Романчук, Т.М. Анімація в слайдових презентаціях. / Романчук Т.М. // Інформатика в школі.- 2014.- № 11.- С. 33-35.
Використання ІКТ у виховній роботі
Заєць, О.І. Використання ІКТ у роботі соціального педагога. / Заєць О.І. // Шкільному психологу. Усе для роботи.- 2014.- № 4.- вкл.. С. 20-5 – 20-8.
Соціальний розвиток учня через формування інформаційно-комунікаційної компетентності. // Педагогічна майстерня.- 2014.- № 10.- С. 8-11.
Клипи до заходів
Книга в образотворчому мистецтві
Висловлювання видатних людей про книгу
Впізнай літературного героя
|
|
|
|
|