Про бібліотеку

Про бібліотеку

Музей Книги

Бібліотечні уроки

Еволюція книги

Творці слов’янської писемності

Йоганн Гуттенберг

Іван Федоров

Книга - джерело мудрості та знань

Структура книги

Виникнення ілюстрації

Використання наукового апарата книжки при її читанні та роботі з нею

Периодічні видання

Система каталогів та картотек у бібліотеці

Бібліографічний опіс документів

Інформаційна культура – складова загальна культура особистості

Методи роботи з джерелами інформації

Автоматизовані інформаційні послуги в бібліотеці

Книга в образотворчому мистецтві

На вічнім шляху до Шевченка

Він належить вічності. До 200-річчя Т.Г. Шевченка


Наша любов і святиня. Бібліографічний список літератури

Рідний край

Поетичне сузір’я Есхарa

Наш земляк - Ілля Рєпін

Есхар ̶ мальовничий куточек України

Нащадки чугуєвських козаків

Естафета пам’яті.
Освобождение Чугуевщины от немецко-фашисских захватчиков

На допомогу читачеві

Особистісно орієнтована спрямованість навчання - шлях до педагогічного успіху

Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес

Факти б’ють у серце

Ніхто не забутий

Максим Рильський



“Бібліотеки — це скарбниці всіх багатств людського духу.”
Лейбниц


Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес

Бібліографічний список джерел



Сучасні комунікації та інформаційні технології


Бек, І.Д. Сучасні комунікації та інформаційні технології. / Бек І.Д. //Позакласний час.- 2010.- № 6.- С. 14- 28.

Розвиток комунікативних компетентностей

Галіч, А.В. Розвиток комунікативних навичок із використанням інтерактивних технологій на уроках. / Галіч А.В. // Англійська мова та література.- 2013.- № 31.- С. 3-7.

Розвиток комунікативних компетентностей на уроках математики.// Математика в школах України.- 2014.- № 3.- С. 4-7.

Шахненко, О.Ф. «Парадокс». Комунікативний практикум. / / Шахненко О.Ф. / Класному керівнику. Усе для роботи.- 2013- № 10.- С. 38-39.


Лабораторія інформаційних технологій навчання

Близнюк, С.І. Сучасні інформаційні технології в роботі психолога./Близнюк С.І.// Шкільному психологу. Усе для роботи.- 2015.- № 2.- С. 2-3.

Красота, О.В. Інформаційні технології в процесі навчання. / Красота О.В. // Позакласний час.- 2014.- № 9.- С. 17-19.

Лучанов, В.А. Використання інформаціонних комп’ютерних технологій. / Лучанов В.А. // Географія.- 2010.- № 7.- С. 4-7.

Слуцька, І. Розвиток інформаційно-освітнього середовища в навчальному закладі. / Слуцька І. // Заступник директора школи.- 2014.- № 5.- С. 13-22.

Суховерова, Л. Інформаційні технології у навчально-виховному процесі. / Суховерова Л. // Завуч.- 2010.- № 2.- С. 11-14.


Хто володіє інформацією – той володіє світом


Алексєєнко, Н.С. Пошук інформації за допомогою комп’ютера. / Алексєєнко Н.С. // Шкільна бібліотека.- 2009.- № 10- С. 83-84.

Безклубенко, С.Д. Міфи про інформацію та «інформаційні суспільства». / Безклубенко С.Д. // Шкільна бібліотека.- 2011.- № 7- С. 59-60.

Захарчук, Н.А. Робота з інформацією. / Захарчук Н.А. // Фізична культура в школах України.- 2012.- № 3.- вкл.. С. 16-12 – 16-13.

Пам’ятки працювати з документами. // Історія та правознавство.- 2009.- № 19-21, 43-48.

Рубин, М. Отбор информации – школа мышления. / Рубин М. // Шкільні технології.- 2009.- № 3.- С. 109-114.

Школьська, Т.Л. Як не розгубитися у вирі інформації. / Школьська Т.Л. // Шкільна бібліотека.- 2011.- № 8- С. 61-62.


Інформаційна культура


Жуковська, Л. Інформаційна культура. / Жуковська Л. // Шкільний світ.- 2012.- № 6.- С. 15-17.

Зубарєва, Т.О. Книга і комп’ютер в інформаційному суспільстві. / Зубарєва Т.О. // Шкільна бібліотека.- 2013.- № 15-16.- С. 89-90.

Красножон, В.М. Формування інформаційної культури дітей в електронну еру. / Красножон В.М. // Шкільна бібліотека.- 2012.- № 3.- С. 35-37.

Пикало, В.В. Інформаційна культура сучасного учня. / Пикало В.В. //Шкільна бібліотека.- 2010.- № 7- С. 67-69.

Руденко, О. Інформаційна культура. / Руденко О. // Завуч.- 2011.- № 5.- С. 17-19.

Свистунова, Т.М. Проблема формування інформаційної культури школярів в умовах становлення інтернет-суспільства. / Свистунова Т.М. // Інформатика в школі.- 2010.- № 12.- С. 2-12.

Цветкова, А.Л. От информационного сайта к информационной среде образовательного учреждения. / Цветкова А.Л. //Шкільна бібліотека. Плюс.- 2010.- № 19- С. 21-23.



Формування інформаційної компетентності учнів



Дядюра, И.В. Формування інформаційної компетентності учнів. /Дядюра И.В. //Шкільна бібліотека.- 2010.- № 10- С. 51-53.

Зангізорян, Ш.С. Інформаційна компетентність школяра. / Зангізорян Ш.С. //Шкільна бібліотека.- 2011.- № 1- С. 57-60.

Почупайло, О.В. В.О. Сухомлинський і формування інформаційних умінь школярів. / Почупайло О.В. // Класний керівник.- 2011.- № 19.- С. 19-21.

Супрун, А.В. Інформаційна компетентність. /Супрун А.В. // Інформатика в школі.- 2013.- № 9.- С. 5-24.


Інтернет – найсучасніше джерело інформації


Діти та Інтернет. // Шкільна бібліотека.-2011.- № 12.- С. 2- 5.

Інтернет у нашому житті. Матеріали до бесід з учнями. // Позакласний час.- 2012.- № 21-22.- С. 115-126.

Лещук, І.М. Інтернет: запитання – відповідь. /Лещук І.М. // Математика в школах України.- 2014.- № 30.- С. 15-18.

Матушкіна, С.С. Інтернет: за і проти. / Матушкіна С.С. // Біологія.- 2011- № 33.- С. 2-7.

Матушкіна, С.С. Інтернет: за і проти. Батьківські збори. / Матушкіна С.С. // Класному керівнику. Усе для роботи.- 2011- № 11.- С. 2-7.

Микитин, Т.П. Підкорюємо Інтернет-простори. / Микитин Т.П. // Шкільна бібліотека.-2011.- № 10.- С. 48-58.

Поліщук, Т. Інтернет – найсучасніше джерело інформації. / Поліщук Т. // Шкільна бібліотека.-2011.- № 1.- С. 52- 56.

Симонович, С. Інтернат: Історія виникнення мережі. / Симонович С., Соломка І. // Шкільна бібліотека.-2010.- № 5.- С. 19- 20.


Інтернет для допитливих


Грінченко, В.Т. «Вікіпедія» як елемент культури інформаційного суспільства. / Грінченко В.Т. // Шкільна бібліотека.-2012.- № 1.- С. 59- 64.

Давидова, Л.Л. Інтернет для допитливих. / Давидова Л.Л. // Шкільна бібліотека.-2012.- № 3.- С. 65 - 66.

Інформаційні освітні ресурси інтернету. // Відкритий урок.- 2009.- № 10.- С. 70-72.

Корисні інтернет-ресурси. // Позакласний час.- 2011.- № 12.- С. 34.

Корисні поради інтернет-мандрівникам. // Позакласний час.- 2010.- № 5.- С. 155-159.

Оліфіренко, С. Ресурси інтернету: методичні засади застосування. / Оліфіренко С. // Відкритий урок.- 2010.- № 2.- С. 16-18.

Павлік, В.А. Якшо любите читати – вам сюди! (О сайтах). / Павлік В.А. // Шкільна бібліотека.-2012.- № 9-10.- С. 51- 52.

Стадник, О.Г. Використання інтернет-ресурсів у шкільній географічній освіті. / Стадник О.Г. // Географія.- 2014.- № 3-4.- С. 2-9.

Жмур, Л.О. Освітні портали дітям. / Жмур Л.О. // Шкільна бібліотека.-2013.- № 7-8.- С. 91.

Тьютор інтернет-прсторів. // Шкільна бібліотека.-2012.- № 15-16.- С. 48 - 54.

Халецька, Л.Л. Ресурси інтернету для учнів та вчителів. / Халецька Л.Л.// Шкільна бібліотека.-2010.- № 10.- С. 5 - 9.


Мери безпеки при роботі в Інтернеті

Бєляєва, О. Ком'пютер і дитина. Які небезпеки чекають на неї в Інтернеті? / Бєляєва О. // Психолог.- 2009.- № 22-23.- С. 46-48.

Безпечні інтернет-сайти для дітей. // Шкільна бібліотека. Плюс.-2010.- № 22.- С. 12 - 14.

Волков, Ю.М. Загрози інтернету для дітей/ Дужка Т.М.// Безпека життєдіяльності.- 2015.- № 2.- С. 28.

Геращенко, В. Правила охорони праці при роботі на ПК. / Геращенко В. // Охорона праці і пожежна безпека.- 214.- № 4.- С. 9-12.

Десятов, Д.Л. Формування основ безпечної поведінки учнів в Інтернет- середовищі. / Десятов Д.Л. // Географія.- 2014.- № 9-10.- вкл..

Кучер, В.А. Як забезпечити собі безпеку в Інтернеті? / Кучер В.А. // Інформатика в школі.- 2013.- № 1.- С. 29-30.

Скубаковська, Н.І. Компьютерна залежність − виклик сучасному суспільству. (10-11 кл.)./ Скубаковська, Н.І.// Виховна робота в школі.- 2014.- № 10.- С. 31-38.

Степанов, В.К. Меры безопасности при работе в Интернете. / Степанов В.К. // Шкільна бібліотека.-2009.- № 7.- С. 71 - 73.


Електронні ресурси

Електронні бібліотеки. // Шкільна бібліотека.-2011.- № 9.- С. 77 - 78.

Красножон, В.М. Електронні ресурси: нова модель розвитку. / Красножон В.М. // Шкільна бібліотека.-2012.- № 17-18.- С. 20 - 22.

Крылов, А. Электронные учебные материалы. / Крылов А. // Шкільні технології.- 2009.- № 2.- С. 85-91.

Кушнаренко, Н.М. Пошуковий орієнтир читачів. Довідкове видання. / Кушнаренко Н.М. // Шкільна бібліотека.-2013.- № 17-18.- С. 100 - 102.

Пурник, А.В. Электронная книга и ее будущее в библиотеке. / Пурник А.В. // Шкільна бібліотека.-2010.- № 8.- С. 47 - 49.

Уманська, Т.О. «Не бійтесь заглядати у словник!» Сучасні словники української мови. Українски електронні словники. / Уманська Т.О. // Вивчаємо українську мову та літературу.- 2011.- № 25.- С. 11-16.

Характерисника найбільш популярних онлайн-енциклопедій. // Економіка в школах України.- 2012.- № 11.- С. 11-14.


Використання ІКТ у сучасній школі

Бондар, В.А. Інновації у використання інформаційно-комунікатівних технологій в освітньому процесі. / Бондар В.А. // Інформатика в школі.- 2014.- № 4.- С. 4-13.

Іменнова, О.І. Використання інформаційно-комунікатівних технологій у школі. / Іменнова О.І. // Біологія.- 2013.- № 22-24.- С. 30-35.

Трусова, Т.І. Упровадження інформаційно-комунікатівних технологій у навчально-виховний процес. / Трусова Т.І. // Завучу. Усе для роботи.- 2012.- № 5-6.- вкл..С. 28-14 – 28-24.

Шевченко, А.Л. Використання ІКТ у сучасній школі. / Шевченко А.Л. // Педагогічна майстерня.- 2012.- № 3.- С. 2-7.

Застосувуємо ІКТ у навчально-виховному процесі. // Заступник директора школи.- 2014.- № 5.

Шльонська, Н.Л. Крокуючи в ногу з часом. ІКТ – в освітній простір. / Шльонська Н.Л. // Педагогічна майстерня.- 2014.- № 6.- С. 2-4.

ІКТ та сучасний урок



Баранецька, О.Г. Використання ІКТ для впровадження ігрових технологій під час навчання хімії. / Баранецька О.Г. // Хімія.- 2014.- № 11-12.- С. 16-19.

Береза, З.О. To use, or not to use? Чи ще раз про використання ІКТ. / Береза З.О. // Англійська мова та література.- 2014.- № 30.- С. 2-4.

Гриценко, А.П. Використання інформаційно-комунікатівних технологій на уроках. / Гриценко А.П. // Історія та правознавство.- 2010.- № 25.- С. 6-8.

Лосовська, З.А. На урок – із сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями! / Лосовська З.А. // Математика в школах України.- 2014.- № 28-29.- С. 7-12.

Любарева, С.І. Інформаційно-комунікаційні технології у викладанні хімії. / Любарева С.І. // Хімія.- 2015.- № 1.- С. 15-18.
Маслєніков, Р.В. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб виявлення творчих здібностей учня. / Маслєніков Р.В. // Географія.- 2014.- № 17-18.- С. 10-12.

Пищик, О. Інформаційно-комунікаційні технології та сучасний урок. / Пищик О. // Відкритий урок.- 2010- № 3.- С. 26-30.

Пищик, О. Інформаційно-комунікаційні технології та сучасний урок. / Пищик О. // Класному керівнику. Усе для роботи.- 2013- № 2.- С. 53-60.

Плакун, Т.М. Сучасні методичні підходи до підготовки та проведення уроків інформатики з урахуванням ІКТ. / Плакун Т.М. // Інформатика в школі.- 2014.- № 8.- С. 2-7.

Станкевич, Т.О. Використання інформаційно-комунікатівних технологій на уроках біології. / Станкевич Т.О. // Біологія.- 2010.- № 6.- С. 7-8.

Токар, В.І. Використання ІКТ на уроках іноземної мови. / Токар В.І. // Інформатика в школі.- 2014.- № 9.- С. 42-45.


ІКТ-компетентності сучасного вчителя


Крутова, Н.І. ІКТ-компетентності сучасного вчителя в умовах розвітку інформаційного освітнього простору. / Крутова Н.І. // Завучу. Усе для роботи.- 2012.- № 21-22.- С. 10-14.


Інформаційні технології на уроках



Виноградчий, В.І. Сучасні інформаційні технології − джерело інформаційної небезпеки. / Виноградчий В.І. // Безпека життєдіяльності.- 2015.- № 1.- С. 7-10.
Лук'янчикова, С.І. Дослідницько-пошукова робота на уроках української мови та літератури з використанням інформаційних технологій навчання. / Лук'янчикова С.І.// Вивчаємо українську мову та літературу.- 2014.- № 33.- С. 8-13.

Сіваченко, І.Г. Інформаційна безпека й здоров’я учнів. / Сіваченко, І.Г. // Основи здоров’я.- 2015.- № 1.- С. 10-13.
Степенко, С. В. Інформаційні технології на уроках. / Степенко С. В. // Фізика в школах України.- 2013.- № 4.- С. 2-6.

Требунських, П.В. Методика інформаційних технологій на уроках. / Требунських П.В. // Трудове навчання в школі.- 2012.- № 4.- вкл..

Худобець, О. Створення моделі уроку в умовах інформаційного суспільства. / Худобець О. // Історія і суспільствознавство в школах України.- 2014.- № 1-2.- С. 24-28.


Ком'ютерні технології на уроках


Барабаш, М. Комютерні технології в системі освіти. / Барабаш М. // Директор школи України.- 2010.- № 1.- С. 42-46.

Грошева, Г.І. Застосування новітніх комп’ютерних технологій у процесі вивчення економіки. / Грошева Г.І. // Економіка в школах України.- 2010.- № 3.- С. 17-20.

Збровський, М.В. Комп’ютерні технології на уроці «Захисту Вітчизни». / Збровський М.В. // Основи захисту Вітчизни.- 2014.- № 10.- С. 11-12.

Компьютерные технологи в учебном процессе. // Шкільна бібліотека.- 2011.- № 2.- С. 96-99.

Леонова, Н.С. Використання комп’ютерних технологій у процесі викладання світової літератури. / Леонова Н.С. // Зарубіжна література в школі.- 2014.- № 15-16.- вкл.. (40-13), № 17-18.- вкл..

Постоенко, С.М. Комп’ютерні технології на уроках. / Постоенко С.М. // Фізика в школах України.- 2013.- № 13-14.- С. 19-21.

Семенів, Н.Л. Комп’ютерні технології на уроках української мови та літератури. / Семенів Н.Л. // Вивчаємо українську мову та літературу.- 2010.- № 2.- С. 2-4.

Шипілова, І. Ком'ютерні технології на уроках математики. / Шипілова І. // Відкритий урок.- 2010.- № 4.- С. 26-30.


Комп’ютерна підтримка на уроках



Богданова, В.Я. Комп’ютер і наше здоров’я. Поради колегам. / Богданова В.Я. // Основи здоров’я.- 2012.- № 1.- С. 4-9.

Богданова, В.Я. Використання скриншотів у роботі педагога./ Богданова В.Я.// Педагогічна майстерня.- 2014.- № 12.- С. 16-18.
Голуб, О.Б. Використання комп’ютерних тренажерів на уроках світової літератури. / Голуб О.Б. //Зарубіжна література в школі.- 2014.- № 23-24.- С. 2-4.

Дедова, С.С. Комп’ютерна підтримка на уроках. / Дедова С.С. // Класному керівнику. Усе для роботи.- 2013- № 2.- С. 46-52.

Комп’ютер і діти. // Позакласний час.- 2012.- №. 1-2.- С. 84-95.

Лутак, Н.Г. Використання комп’ютерної та мультимедійної техніки підвищує рівень навчального процесу. / Лутак Н.Г., Пильник М.В.// Безпека життєдіяльності.- 2012.- № 6.- С. 19-23.

Павленко, І.М. Урок літератури і комп’ютер. / Павленко І.М. // Зарубіжна література в школі.- 2014.- № 15-16.- вкл.. (40-1).

Петровська, І.І. Пізнаємо світ разом із комп’ютером. / Петровська І.І. // Вивчаємо українську мову та літературу.- 2010.- № 14- С. 2-4.

Платонова, А. Гігієнічні вимоги до організації роботи учнів із комп’ютером. / Платонова А. // Заступник директора школи.- 2014.- № 2.- С. 40-44.

Рябченко, Ж.В. Використання комп’ютера під час проведення уроков-досліджень. / Рябченко Ж.В. // Фізика в школах України.- 2010.- № 11-12.- вкл..

Сливінська, І. Комп’ютер: друг − роботі, ворог − здоров’ю. / Сливінська І. // Безпека життєдіяльності.- 2014.- № 11.- С. 8.

Шкредова, О.Л. Комп’ютер − не забава. / Шкредова О.Л.// Позакласний час.- 2015.- № 1.- С. 15-17.

Педагогічне програмне забезпечення ( ППЗ) на уроці



Васильченко, Л.В. Проектування компютерно орієнтованих програмно-педагогічних засобів. / Васильченко Л.В. // Завуч. Усе для роботи.- 2009.- С. 24-31.

Новосельський, О.К. Конструктор інтерактивних уроков «Віртуальний репетитор»./ Новосельський О.К. // Інформатика в школі.- 2014.- № 11.- С. 8-11.

Пищик, О.В. Основи дидактичного проектування електронних засобів. / Пищик О.В. // Педагогічна майстерня.- 2014.- № 11.- С. 8-15.

Сиваченко, Т.С. ППЗ (педагогічне програмне забезпечення) на уроці. / Сиваченко Т.С. // Хімія.- 2009.- № 4.- С. 8-10.

Сомик, Л.П. Дидактичні ігри на уроках математики. / Сомик Л.П. // Математика в школах України.- 2014.- № 10-11.- С. 2- 6.

Хавелов, С.В. Информационные интерактивные технологии. Динамическая геометрия. Пакет 06. Применение технологий 06 при решении систем уравнений. / Хавелов С.В. // Математика в школах України.- 2014.- № 10-11.- С. 7- 12.


Навчання в мережі



Буртовий, С.В. Використання Інтернет-можливостей Веб 2.0 у педагогічній практиці. / Буртовий С.В. // Інформатика в школі.- 2010.- № 10.- С. 11-14.

Дорошенко, З. Організація методичної роботи з педагогами на мережевій основі: використання іетернет-технологій./ Дорошенко З.// Заступник директора школи.- 2014.- № 12.- С. 29-35.

Дорошенко, І.А. Супутникова інформація на уроках географії. / Дорошенко, І.А.// Географія.- 2014.- № 21-22.- С. 57-62.

Жмур, Л.О. Навчання в мережі. / Жмур Л.О., Спащенко Ю.М.// Шкільна бібліотека.-2012.- № 5.- С. 69- 70.

Коваленко, С. Модель проведення Шевченківської інтернет-конференції у школі. / Коваленко С. // Дивослово.- 2009.- № 3.- С. 43-45.

Олевська, Ю.Б. Інтернет – сайт як засіб безпрерервного навчання школярів. / Олевська Ю.Б. // І інформатика в школі.- 2010.- № 2.- С. 2-5.

Пасічник, О. Розробляємо інтерактивні вправи засобами онлайн. / Пасічник О. // Заступник директора школи.- 2014.- № 9.- С. 14-22.

Петреченко, С. Інтернет на уроках української літератури. / Петреченко С. // Вивчаємо українську мову та літературу.- 2009.- № 1.- С. 30-31.

Правила спілкування в мережі інтернет. Пам’ятка. // Заступник директора школи.- 2014.- № 12.- С. 55-56.

Рекомендації для шкіл, які підключають до інтернету. // Відкритий урок.- 2009.- № 9.- С. 52-56.

Телішевська, Л. «Хмарні» технології на уроках української мови та літератури: (Переваги сервісу Google Drive) / Телішевська Л. // Заступник директора школи.- 2015.- № 1.- С. 4-10.

Третяк, В. Активуємо доступ до Expertus: Школа за тарифом «Лайт». / Третяк В. // Заступник директора школи.- 2015.- № 1.- С. 39-43.

Харибіна, Н.М. Мережеве навчання – колосальний крок у перед в освіті. / Харибіна Н.М. // Хімія.- 2012.- № 15-16.- С. 5-11.



Використання мультимедійних технологій на уроках – вимога часу



Болотін, Л.Я. Методика використання мультимедіа-технологій на уроці. / Болотін Л.Я. // Класному керівнику. Усе для роботи.- 2013- № 2.- С. 61-74.

Бондар, В.І. Досвід роботи з використання інтерактивних методів навчання в поєднанні з мультимедійними технологіями на уроках світової літератури як засобу підвищення ефективності уроку. / Бондар В.І.// Зарубіжна література в школі. – 2014.- № 23-24.- вкл.. 40-1 - 40-9.

Гусева, Е.Е. Мультимедиа в школе. / Гусева Е.Е. // Шкільна бібліотека.- 2011.- № 5.- С. 69-70.

Заєць, Н.М. Сучасна наочність: переваги й можливості мультимедіа./ Заєць Н.М.// Педагогічна майстерня.- 2014.- № 12.- С. 29-33.

Концева, Р.М. Мультимедіа на уроках української мови та літератури. / Концева Р.М. // Вивчаємо українську мову та літературу.- 2011.- № 25- С. 4-6.

Корчажкина, О.М. Проблемы создания ресурсного мультимедиа центра в средней школе. / Корчажкина О.М. // Шкільна бібліотека. Плюс.- 2011.- № 12.- С. 18-22.

Лавщук, В.І. Загальні прийоми використання інтерактивних дошок. / Лавщук В.І. // Інформатика в школі.- 2014.- № 11.- С. 45-47.

Мокрогуз, О. Медіаосвіта в контексті сучасного навчання суспільствознавчих дисциплін. / Мокрогуз О. // Історія і суспільствознавство в школах України.- 2014.- № 6.- С. 18-28.

Морозова, О.І. Про досвід використання мультимедійних технологій у навчальному процесі. / Морозова О.І. // Безпека життєдіяльності.- 2010.- № 1.- С. 29-32.

Пивоварова, Л.А. Урок астрономії з використанням мультимедія. 11 клас. / Пивоварова Л.А. // Фізика в школах України.- 2014.- № 3-4.- С. 60-68.

Пищик, О.В. Методика використання мультимедіа технологій на уроці. / Пищик О.В. // Педагогічна майстерня. // 2012.- № 8.- С. 26-32.

Пищик, О.В. Методика використання мультимедіа технологій на уроці. / Пищик О.В. // Трудове навчання в школі. // 2012.- № 19.- С. 6-11.

Сулімова, Л.О. Використання мультимедійних технологій на уроках української мови та літератури. // Вивчаємо українську мову та літературу.- 2010.- № 10- С. 2-4.

Умецька, Н. Медіаосвіта – сучасна педагогічна технологія. / Умецька Н. // Відкритий урок.- 2010.- № 2.- С. 14-15.

Чикалова, Н.І. Використання мультимедійних технологій на уроках літератури – вимога часу. / Чикалова Н.І. // Зарубіжна література в школі.- 2014.- № 5-6.- С. 53-55.


Проектне навчання: актуалізація творчості учнів


Акеліна, Н.А. Проектна діяльність як ефективний засіб залучення дітей до читання. / Акеліна Н.А. // Шкільна бібліотека.- 2012.- № 8.- С. 9-14.

Аман, І. Навчальний веб-квест із пожежної безпеки. / Аман І.// Заступник директора школи.- 2015.- № 1.- С. 44-50.

Белейчук, Л.В. Проектно-дослідна діяльність учнів на уроках біології. / Белейчук Л.В. // Біологія.- 2014.- № 27.- С. 2-5.

Виховний потенціал проектної діяльності. // Історія та правознавство. Позакласна робота.- 2014.- № 3.- С. 2-4.

Григоряк, О.В. Формування культури проектної діяльності: перешкода та шляхи їх усунення. Григоряк О.В. // Виховна робота в школі.- 2013.- № 8.- С. 50-52.

Давыденко, М.С. Использование ВЕБ-КВЕСТов в обучении. / Давыденко М.С. // Педагогічна майстерня.- 2014.- № 5.- С. 15-16.

Максимович, З.Ю. Проектна технологія (Теорія, досвід.). / Максимович З.Ю. // Фізика в школах України.- 2013.- № 23-24.- вкл..

Маркова, Л.О. «Вебквест» як одна з форм проектної діяльності. / Маркова Л.О. // Англійська мова та література.- 2014.- № 31-32.- С. 7- 23.

Маренич, В.О. Веб-квест як засіб активізації колективної творчості учнів. / Маренич В.О. // Педагогічна майстерня.- 2014.- № 11.- С. 16-24.

Пелагейченко, М.Л. Історія розвитку. / Пелагейченко М.Л. // Педагогічна майстерня. // 2012.- № 8.- С. 26-32.

Плахотя, В.В. Роль проектного метода в повышении эффективности обучения с использованием компьютерных технологий/Плахотя В.В. // Англійська мова та література.- 2015.- № 7-8.- С. 7- 13.

Томчишина, Т.П. Проектування інноваційних педагогічних технологій у виховній роботі. / Томчишина Т.П. // Педагогічна майстерня. // 2014.- № 4.- С. 24-27.

Фаюк, Г.В. Організація проектної діяльності на уроках./Фаюк, Г.В.// Англійська мова та література.- 2015.- № 7-8.- С. 2-6.

Хвас, Н.В. Використання проектної технології в процесі навчання. / Хвас Н.В. // Англійська мова та література.- 2014.- 2014.- № 10.- С. 77- 79.

Черномазова, В.А. Все о методе проектов. / Черномазова В.А. // Шкільна бібліотека.- 2013.- № 7-8.- С. 97-98.

Щеглакова, Д.В. Проектна діяльність і саморозвиток особистості. / Щеглакова Д.В. // Біологія.- 2014.- № 9, 12.- вкл..

Щербак, Л.С. Вміння навчатися. Проектна діяльність. / Щербак Л.С. // Шкільна бібліотека.- 2012.- № 17-18.- С. 48-50.


Мультимедійні матеріали як компонент сучасного уроку



Десятов, Д.Л. Методика використання відеосвідчень на уроках історії. / Десятов Д.Л. // Історія та правознавство.- 2010.- № 19-21.- С. 25-29.

Дорошенко, І.А. Супутникова інформація на уроках географії. / Дорошенко, І.А.// Географія.- 2014.- № 21-22.- С. 57-62.

Іванова, Я. Створюємо відеоролики за допомогою Windows Movie Maker: крок за кроком. / Іванова Я. // Заступник директора школи.- 2014.- № 8.- С. 21-27.

Кравченко, Т.В. Впровадження мультимедійних конспектів. / Кравченко Т.В. // Фізика в школах України.- 2012.- № 19.- С. 2-3.

Кошелюк, В.А. Мультимедійні матеріали як компонент сучасного уроку географії. / Кошелюк В.А. // Географія.- 2010.- № 10.- С. 2-4.

Островський, В. Методика конструювання тестових завдань з використанням візуальних історичних джерел. / Островський В. // Історія і суспільствознавство в школах України.- 2011.- № 10.- С. 28- 37.

Подзолкова, Н.В. Алгоритм використання відео фрагментів на уроках. / Подзолкова Н.В. // Педагогічна майстерня. // 2014.- № 5.- С. 17-21.

Романенко, М.А. Візуалізація – найпродуктивніша форма подачі матеріалу. / Романенко М.А. // Безпека життєдіяльності.- 2014.- № 8 - С. 8-9.

Серик, О.В. Представление о мультимедийных продуктах. / Серик О.В. // Інформатика в школі.- 2014.- № 4.- С. 26-28.

Слуцька, І. Документ- камера в навчально-виховному процесі. / Слуцька І. // Заступник директора школи.- 2014.- № 10.- С. 41-51.

Труневич, Г.О. Використання мультимедійного підручника. / Труневич Г.О. // Фізика в школах України.- 2014.- № 5-6.- С. 2-5.

Мультимедійна презентація до уроку



Бодня, О.В. Мультимедійна презентація до уроку. / Бодня О.В., Величко С.А. // Географія.- 2012.- № 1.- С. 6-12.

Бодня, О.В. Мультимедійна презентація до уроку. / Бодня О.В // Педагогічна майстерня.- 2011.- № 12.- С. 18-24.

Ільїнська, Т.В. Дослідницька презентація як новий жанр комп’ютерної презентації. / Ільїнська Т.В. // Педагогічна майстерня.- 2014.- № 6.- С. 6-8.

Ільїнська, Т.В. Філософія побудови дослідницької презентації. / Ільїнська Т.В. // Педагогічна майстерня.- 2014.- № 5.- С. 22-27.

Коханівська, В.В. Створення презентацій з елементами анімації, відео кліпами, звуковими ефектами та мовним супроводом. / Коханівська В.В. //Інформатика в школі.- 2014.- № 4.- С. 19-27.

Михайлова, Н. Веб-проект «Презентація книжки», або Як цікаво провести урок позакласного читання./ Михайлова Н. // Заступник директора школи.- 2014.- № 12.- С. 19-28.

Попович, О.П. Педагогічний супровід учнівських навчальних презентацій у програмі Power Point. / Попович О.П., Бордун В.М. // Біологія.- 2010.- № 9.- С. 6-7.

Романчук, Т.М. Анімація в слайдових презентаціях. / Романчук Т.М. // Інформатика в школі.- 2014.- № 11.- С. 33-35.



Використання ІКТ у виховній роботі


Заєць, О.І. Використання ІКТ у роботі соціального педагога. / Заєць О.І. // Шкільному психологу. Усе для роботи.- 2014.- № 4.- вкл.. С. 20-5 – 20-8.

Соціальний розвиток учня через формування інформаційно-комунікаційної компетентності. // Педагогічна майстерня.- 2014.- № 10.- С. 8-11.



 Клипи до заходів

 Книга в образотворчому мистецтві

Висловлювання видатних людей про книгу

Впізнай літературного героя

Hosted by uCoz
>