Про бібліотеку

Про бібліотеку

Музей Книги

Бібліотечні уроки

Еволюція книги

Творці слов’янської писемності

Йоганн Гуттенберг

Іван Федоров

Книга - джерело мудрості та знань

Структура книги

Виникнення ілюстрації

Використання наукового апарата книжки при її читанні та роботі з нею

Периодічні видання

Система каталогів та картотек у бібліотеці

Бібліографічний опіс документів

Інформаційна культура – складова загальна культура особистості

Методи роботи з джерелами інформації

Автоматизовані інформаційні послуги в бібліотеці

Книга в образотворчому мистецтві

На вічнім шляху до Шевченка

Він належить вічності. До 200-річчя Т.Г. Шевченка


Наша любов і святиня. Бібліографічний список літератури

Рідний край

Поетичне сузір’я Есхарa

Наш земляк - Ілля Рєпін

Есхар ̶ мальовничий куточек України

Нащадки чугуєвських козаків

Естафета пам’яті.
Освобождение Чугуевщины от немецко-фашисских захватчиков

На допомогу читачеві

Особистісно орієнтована спрямованість навчання - шлях до педагогічного успіху

Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес

Факти б’ють у серце

Ніхто не забутий

Максим Рильський



ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ – ШЛЯХ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО УСПІХУ
Список літератури


Алексєєва, В.І. Особистісно орієнтований підхід до дитини в умовах гуманізації освіти / Алексєєва В.І.// Виховна робота в школі.- 2009.- № 8.- С. 2-5.
Бадюк, І.М. Особистісно орієнтоване управління навчальним закладом / Бадюк І.М. // Управління школою.- 2009.- № 16-18.- С. 81-82.
Бех, І.Д. Школа особистісно орієнтованої педагогіки / Бех І.Д. .// Позакласний час.- 2010.- № 1.- С. 17-32, 2.-С. 91-106, № 3.- вкл..
Волковський, С. Особистісно орієнтоване управління – нагальна вимога часу / Волковський С..// Завуч.- 2009.- № 11.- вкл.
Денискіна, Г. Шляхи активізації наукової творчості учнів гімназії «Ерудит» у процесі особистісно орієнтованого навчання /. Денискіна Г. // Рідна школа.- 2009.- № 7.- С. 41-43.
Ліщинська, Л. Особистісно орієнтована спрямованість навчання - шлях до педагогічного успіху / Ліщинська Л. // Дивослово.- 2009.-№ 12.- С. 11-12.
Особистісно орієнтоване навчання.// Управління школою.- 2009.- № 15.- С. 8-14.
Рубан, С.А. Системне впровадження технологій особистісно орієнтованого навчання в роботі з обдарованими дітьми / Рубан С.А..// Вивчаємо українську мову та літературу.- 2010.- № 1.- С. 2-5.
Федорова, Н Технологія особистісно орієнтованого навчання – один із елементів модернізації педагогічних умов для розкриття обдарованості дитини / Федорова Н.// Рідна школа.- 2009.- № 4.- С. 62-65.
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА РОБОТА З ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОГО РІВНЯ ВЧИТЕЛІВ
Буняк, Т.А. Розвиток педагогічної майстерності вчителя в особистісно орієнтованого навчання / Буняк Т.А..// Педагогічна майстерня.- 2011.-№ 4.- С. 2-7; // Хімія.- 2011.- № 21.- С. 2-7.
Літовченко, В.О. Методична робота. Особистісно-зорієнтований підхід у навчанні і вихованні / Літовченко В.О. // Все для вчителя.- 2009.-№ 21-22.- С. 49-51.
Прокопчук, Т.В. Педагогічна рада й особистісно орієнтоване навчання / Прокопчук Т.В. // Завучу. Усе для роботи.- 2010.- № 8.- С. 21-27.
Силко, О.Є. Управадження особистісно орієнтованої моделі організації методичної роботи з педагогічними кадрами / Силко, О.Є..// Завучу. Усе для роботи.- 2009.- № 18.- С. 12-15.
Цибульська, Л. Особистісно зорєнтована робота з підвищення фахового рівня вчителів. Впровадження та реалізація проекту «Ефективний педагог.» / Цибульська Л. // Завуч..- 2009.- № 28.- вкл.
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ УРОК
Андрощук, Н.В. Особистісно орієнтований підхід до навчання зарубіжної літератури / Андрощук Н.В. // Зарубіжна література в школі.- 2010.- № 2.- С. 21-23.
Богданова, В.М. Особистісно орієнтоване навчання в процесі формування інноваційної особистості під час викладання біології / Богданова В.М.// Біологія.- 2009.- № 25.- С. 8-10.
Даниленко, І.В. Навчання в співпраці як різновид особистісно орієнтованого підходу у викладанні іноземної мови / Даниленко І.В. // Англійська мова та література.- 2012.- № 4.- С. 2-4.
Денчук, Є.В. Особистісно орієнтоване навчання на уроках у сучасній школі / Денчук Є.В. // Управління школою.- 2009.- № 33.- С. 28-29.
Збаражська, І.Р. Особистісно орієнтований урок з теми «Вітаміни, їх значення, способи збереження» / Збаражська І.Р. // Біологія.- 2010.- № 4.- С. 15-17.
Жмака, Л.В. Особистісно орієнтоване навчання учнів на уроках хімії. // Хімія.- 2009.- № 24.- С. 2-4.
Луканець, С.І. Особистісно орієнтоване навчання на уроках української мови / Луканець С.І. // Вивчаємо українську мову та літературу.- 2009.- № 35.- С. 2-4.
Планування і технологія проведення собистісно орієнтованого уроку.// Завуч.- 2010.- №.14.- С. 6-8.
Часовникова, Е. Особистісно орієнтоване навчання як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках російської мови та зарубіжної літератури / Часовникова Е. // Зарубіжна література в школі.- 2009.- № 4.- С. 13-15.
ОСОБИСТЫСНО ОРІЄНТОВАНА ВИХОВНА СИСТЕМА
Вершинін, В. Виховання, орієнтоване особистістю / Вершинін, В. // Шкільний світ.- 2009.- № 35.- С. 1-9.
Інтеграція пізнавальної і рухової діяльності в системі навчання та виховання учнів. Теоретичні та методичні аспекти особистісно-орієнтованого підходу у фізичному вихованні. // Позакласний час.- 2009.- № 13-14.- С. 35-48.
Скребець, О. Особистісно-орієнтований підхід у роботі із соціально дезадаптованими неповнолітніми / Скребець О., Дем’яненко Т. // Рідна школа.- 2009.- № 5-6.- С. 51-53.

Про бібліотеку

Музей Книги

Поетичне сузір’я Есхарa

Книга в образотворчому мистецтві

Іван Федоров

Ніхто не забутий